Najczęściej zadawane pytania

Skorzystaj z naszej pomocy

1. Jaki jest status mojego zamówienia?

Status zamówienia możesz sprawdzić po zalogowaniu do panelu klienta. Aby zalogować się skorzystaj z tego linku: status zamówienia

Jeżeli jesteś niezarejestrowanym Klientem status zamówienia możesz sprawdzić podając jego numer (znajdziesz go w wiadomość e-mail, którą otrzymałeś po złożeniu zamówienia) oraz numer telefonu lub adres e-mail. W tym celu skorzystaj z tego linku: status zamówienia

 

2. Gdzie znajdę dokument zakupu?

Dowód zakupu jest automatycznie wysyłany na adres email, który podałeś podczas składania zamówienia.

 

3. Jak dokonać zwrotu lub wymiany i w jakim terminie?

W celu dokonania zwrotu lub wymiany skorzystaj z tego odnośnika: zwroty i wymiany. Czas na zwrot wynosi 30 dni kalendarzowych. 

 

4. Ile czasu zajmie dostawa mojego zamówienia? 

Zamówienia realizujemy od poniedziałku do piątku do godziny 12:00. Czas wysyłki widnieje przy każdym produkcie i wynosi on od 24h do 7 dni roboczych.

 

5. Gdzie znajdę numer przesyłki?

Numer przesyłki otrzymasz od nas w mailu razem z dokumentem zakupu.

 

6. W jaki sposób zareklamować produkt?

Reklamację możesz zgłosić po zalogowaniu się do panelu klienta w sekcji: REKLAMACJE. Gdy nie masz konta w naszym sklepie wówczas reklamację możesz zgłosić wysyłając do nas wiadomość email na adres: sklep@kuchnioland.pl

 

7. Czy mogę otrzymać fakturę z odroczonym terminem płatności?

Tak, jeżeli jesteś jednostką Państwową. Zamówienie wyślij do nas z oficjalnego emaila twojej jednostki. W przypadku firm prywatnych płatność z odroczonym terminem jest możliwa po kilku transakcjach przedpłatowych.  

 

8. Jak kupić na raty?

Zakup na raty - zobacz poradnik

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Napisz lub zadzwoń do nas

email: sklep@kuchnioland.pl

tel. +48 666 606 392

Zaufane Opinie IdoSell
4.69 / 5.00 104 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2023-12-03
Długo czekałam na zamówienie ale na razie produkt się sprawdza
2023-11-25
Polecam
pixel