- Jesteś tutaj:
- Strona główna
- Najczęściej zadawane pytania
Najczęściej zadawane pytania
Skorzystaj z naszej pomocy
1. Jaki jest status mojego zamówienia?
Status zamówienia możesz sprawdzić po zalogowaniu do panelu klienta. Aby zalogować się skorzystaj z tego linku: status zamówienia
Jeżeli jesteś niezarejestrowanym Klientem status zamówienia możesz sprawdzić podając jego numer (znajdziesz go w wiadomość e-mail, którą otrzymałeś po złożeniu zamówienia) oraz numer telefonu lub adres e-mail. W tym celu skorzystaj z tego linku: status zamówienia
2. Gdzie znajdę dokument zakupu?
Dowód zakupu jest automatycznie wysyłany na adres email, który podałeś podczas składania zamówienia.
3. Jak dokonać zwrotu lub wymiany i w jakim terminie?
W celu dokonania zwrotu lub wymiany skorzystaj z tego odnośnika: zwroty i wymiany. Czas na zwrot wynosi 30 dni kalendarzowych.
4. Ile czasu zajmie dostawa mojego zamówienia?
Zamówienia realizujemy od poniedziałku do piątku do godziny 12:00. Czas wysyłki widnieje przy każdym produkcie i wynosi on od 24h do 7 dni roboczych.
5. Gdzie znajdę numer przesyłki?
Numer przesyłki otrzymasz od nas w mailu razem z dokumentem zakupu.
6. W jaki sposób zareklamować produkt?
Reklamację możesz zgłosić po zalogowaniu się do panelu klienta w sekcji: REKLAMACJE. Gdy nie masz konta w naszym sklepie wówczas reklamację możesz zgłosić wysyłając do nas wiadomość email na adres: sklep@kuchnioland.pl
7. Czy mogę otrzymać fakturę z odroczonym terminem płatności?
Tak, jeżeli jesteś jednostką Państwową. Zamówienie wyślij do nas z oficjalnego emaila twojej jednostki. W przypadku firm prywatnych płatność z odroczonym terminem jest możliwa po kilku transakcjach przedpłatowych.
8. Jak kupić na raty?
Zakup na raty - zobacz poradnik
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Napisz lub zadzwoń do nas
email: sklep@kuchnioland.pl
tel. +48 666 606 392